Tuesday, March 13, 2012

Frust!

Assalammualaikum...:)

lama dah x update blog..(ayat bloggers..:O)..

lama dah x menulis dalam ni..nak kata sibuk..aku pun xtau mana sibuknya..sebab sekarang kerja dalam keadaan yang sangat tak menyenangkan..

mungkin aku malas..sebab balik keje dah penat..nak tidur je..n makan..penting tu..:P

banyak benda yang jadi dalam tahun ni...baik..buruk..suka..duka..semua ada..

tapi aku suka yg suka n baik tu..^.^..suka sangat..semua orang suka benda-benda mcm ni kan..org bodoh je yg x suka..errrr...ada ke?

tapi..xmau cerita yg happy tu..sebab perancangan di masa depan kita xtau lagi kan?..lagi pun aku selalu sgt bercerita pasal benda yang x pasti sebelum ni..so rasanya yang ni kita biarkan dulu..bila dah jadi baru kita cerita ek?..:)

sekarang ni..aku sibuk nak cari kerja lain..tolong la..sesapa ada kerja kosong tu..bagi2 la sikit..hukhuk..

sayang sgt kerja sekarang ni..tapi..diorang x sayang aku..:(

so..kena la bawak diri ye dok?..x semestinya benda yang kita sayang tu terbaik untuk kita..Insya'Allah rezeki tu ada kat mana-mana..

buat apa aku kerja kalau x ikhlas..dan orang yang bekerja dengan aku tu pun x ikhlas..

biarlah kerja pencacai najis sekalipun..kalau kita gembira..orang sekeliling kita menghargai kita..rezeki tu sentiasa ada..tapi kalau kerja gaji ribu-ribu..life xde..orang sekeliling kita pun perangai macam nak mintak dipundekkan..x kemana pun kita..life tu mesti kosong..feel nak keje pun xde..

masalah aku sekarang..aku suka kerja aku..syg sgt..even gaji xpernahnya yang cukup..kena tolak..kurang dari apa yang sepatutnya..aku x kisah..xpernah kisah..

tapi bila orang sekeliling aku ambil kesempatan dengan ketidak kisahan aku tu...tu yang aku kisah..(faham?)

kerja perlukan komitmen..sama jugak macam hubungan..komitmen..pernah dengar kenapa orang bercerai?..sebab xde komitmen..sama jugak la macam kerja..bila komitmen tu xde..perasan tu xde..x boleh nak ke mana..(apa kena mengena?)

aku bukan lah jenis yg berkira..tapi bila orang pandai berkira dengan aku..aku xnak la tunjukkan kebodohan...ye dok?..dia pandai berkira....kita pun pandai..

sekarang ni..aku mmg tgh frust..tahap kecewa sgt..mmg dah x boleh tahan..sedih sgt..

putuskan je hubungan yang dah nak tiga tahun aku bina ni..:/

rezeki kat dunia ni berlambak..bertebaran..kita je kena pandai cari..*pandai x buat ayat nak sedapkan hati sendiri?..ye..genius!

Insya'Allah la..ada rezeki..sesapa yg baca ni..tolong doakan sama..*nak nangis ni!!!..:(



p/s: Roda kehidupan tu sentiasa berputar...ingat tu..:)








ah...koya je ni T_T





pss:...aku pun xtau motip gambar ni..gedik je nak letak..femfeeling je..tgk je..jgn nak komplain banyak.



2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Kak kin!!

kak kin cantik ! love ur dressup =)

semoga akak akan dapat kerja yang bagus~~

untuk yg sekarang teruskan

mungkin rezeki akan hadir

you know~

Allah works in mysterious ways

He will give a suprise to you

soon~

InsyaAllah

keep du'a =)

Ikileman said...

Anis..:')
tq..doakan skali ye..
nnti kalau berjaya boleh blanje anis..:)..Insya'Allah

Followers