Friday, April 13, 2012

I'm on my way...Insya'Allah

Assalammualaikum...:)

lama dah x tulis kan..I admit yang aku jarang sgt tulis sekarang..kalau dulu..benda kecik pun nak tulis..kan?..well i learn something from my past..Thank You..

I know..benda blm jadi jgn heboh- heboh..tp..I can't help myself..sorry..kita cerita kat sini je eh..xmau bgtau orang lain..promise?..

I'M ON MY WAY..^.^....yes..Insya'Allah

It's like dreams come true..dan kadang-kadang aku kena convince kan diri sendiri untuk itu..
gembira..gedik..teruja..ngengada..semua ada..hahaha..If you know me..then you know..:P

It's a happy thing...terlalu banyak perancangan..hehe
aku pilih utk uruskan sendiri..
sebab dah lama sgt plan untuk jadi event planner ni..

Doakan yang terbaik..:)

Color Theme
Design
Decoration

ALL DONE!

tapi idea cilok sana sini...

Antaranya...



Mak ckp over sgt panggil photographer...tapi..nak jugak!..lgpun Matwear dah janji nak share..yay!...nak buat album cmni...boleh eh?..^.^
(lupa la amik ni kt mana..sorry)





Bila tgk je gmbar ni..
terus.."Alah!..senang je..."..hahaha
macam bagus...jadi ke tidak xtau la..
mungkin x sama..tapi the idea is same..
gambar ni dari Merisik Gallery..
kalau nk guna khidmat dorang..
botak la...:/



apa kena mengena amoi ni dalam ini cerita???
color baju dia..heee
xtau kenapa..aku nak color ni..pastel green n baby pink...:)
design baju?..
baju kurung moden biasa je..sebab boleh pakai lepas tu..x membazir..:)






Decoration lebih kurang ideanya mcmni..:)
semuanya nak buat sendiri
jgn nanti aku terkangkang sudah la..haha!



setakat ni je dulu eh..nanti pape..update lagi..:)




p/s: Kumpul duit!


3 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Kak kin!! dah nak bertunang kaaa

nnti update lah ye

and no matter wht

I pray for ur happiness with him =)

Anonymous said...

wow!! aku pun teruja sama ni!! :))
kalau aku pun nak buat sendiri, barulah ada value ;))

congrats in advance eh..

psstt...psst...nak pesan sikit,bila terasa nak terkangkang tu jgn pakai kain eh haha

*sahaja buat Anonymous,malas nk log in haha kau tau kan siapa aku?? x tau, aku merajuk in advance haha ;))*

Ikileman said...

Anis..tq..^.^..


Anonymous..sapa ni?..haha..rasa macam tau..tp takut salah orang...wuu!

Followers