Wednesday, May 16, 2012

Pastel Ideas

Assalammualaikum..:)

Sebelum ni aku dah tunjukkan..color pastel pilihan..(blueekk..mcm bagus je)
ni bagi lg contoh-contoh..sbb mak aku bising..color apa ntah yang aku pilih..duhhh~
letak sini pun macam la makcik patty baca kan...huhu..koya je

xtau...memang dah jatuh cinta sgt dgn color green mint+pastel pink ni..arggghh!..
ntah jadi ntah tidak..huhu..



















Kalau tgk kat atas ni design semua utk baju casual..pruitt!..
xtau la cemana ghupenya kalau kita buat baju kurung moden nanti..
rada macam nak buat baju color lain, kain color lain...
tapi...aku x berani nak tanggung risiko..hukhuk..:/
xpe lah..kita buat je apa yg patut..
janji berbaju..:P






Rancangannya nak buat macam baju macam design bawah ni...penat dah nak fikir..nak yang simple but sweet...(sweet ke aku ni masalahnyer??..)..hukhuk...










Cantik ke?...
X?
xpe..aku suka cmni..bg aku cantik..hahaha..



p/s: kepada pemilik gambar2 diatas..maaf la ye..guna gambar tanpa kebenaran..dah lupa amik kat mana..segala kesulitan amat dikesali..T_T

No comments:

Followers