Thursday, September 19, 2013

Harapan baru

Bissmillahhirrahmannirrahim...


Tinggal lebih kurang seminggu je lagi...semua masih lagi kabur pada aku..:(
Makin banyak yang aku tahu, makin takut n 'down' yang aku rasa. Masalah aku satu je, mudah gabra..mudah ada rasa tekanann..aku x boleh berdepan dengan orang, walaupun nak perkenalkan diri sendiri..pelik..

Kalau tanya apa yang aku mahu, dah tentu aku sama macam orang lain yang mencuba..bukan sekadar mencuba nasib..aku betul-betul mahukannya..tapi..layak ke aku?..nasib akan menyebelahi aku?

pagi tadi aku pergi satu interview yang mana aku sifatkan situasi dia sama macam apa yang aku akan hadapi 1 Oktober nanti..nak tahu apa yang jadi?..aku tergagap-gagap..ambil masa terlalu lama untuk menerangkan sesuatu perkara walaupun hanya utk mengenalkan diri sendiri..shame on you tintin..:(

I need some strengh..some motivation..:'(

“Rabbi Yassir wa la tu'assir. Rabbi tamim bil khair.”




p/s: Harap segala berjalan lancar



No comments:

Followers