Sunday, June 24, 2012

Darah manis?

Assalammualaikum..:)

Dua bulan dan beberapa hari lagi..apa pun xde lagi..HAHAHA...benda lain yang kena buat dulu..benda lain yang kitorang buat..T_T.

Sebenarnya..bukan nak cerita tentang persiapan..sebabnya..aku sekarang dah jadi malas sangat nak bercakap pasal benda-benda camni..malu..hee..

ok..back to our topic..sebenarnya..aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang..kosong..keliru..serba salah..0_o..terlalu banyak perasaan yang sukar digambarkan.

ye..aku tahu pada orang yang akan lalui or pernah lalui saat macam ni..kita akan kata dugaan time-time darah manis..*manis ke???..

tapi..aku tak tahu la..aku kesian pada pihak yang sebelah sana..selalu sangat diabaikan sebab oleh perasaan aku yang x pasti ni..:(..sori budak gigi jarang.

hmm..ntah la..sekarang juga aku selalu rasa x sedap hati..rasa macam ada something yg x kena..six sense?..no..six sense aku x boleh pakai..selalu salah..tapi mmg x sedap hati..mainan perasaan agaknya...ye la..orang kurang iman macam aku...mudah la digoda syaitan dengan benda-benda dan pemikiran yang bodoh.

xtau la sampai bila benda ni akan belaku..sebab aku kesian dekat gigi jarang..selalu jadi mangsa..

Baliklah...:(





p/s: merepek...korang faham?


4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Wahh! darah manis =)

can't wait to see you in a photo on your hari berbahagia

pastinya kak ikin akan cantik pada hari ituu =)

*pray for you*

Ikileman said...

Tq Anis..^.^..tp ni blm berbahagia lg..baru nk separa bahagia..yg fully berbahagia xtau bila..

Mia Hinata said...

ko dah nak kawen ker or dah kawen?sampai ht x jemput aku?kad mana?tiket flight mana?utk 2 org tau..hahahahahha

Ikileman said...

akan kahwin..:P..blm smpai tarikhnya lg nak jemput cane..haih..nnti sampai tarikh aku jemput la..tp tiket flight sendiri...naik tongkang bole?hahahaha

Followers