Saturday, July 21, 2012

salah ke?

Assalammualaikum..

1st day puasa..xde apa pun yang susah..sebab dah biasa berlapar *tapi makin berisi..T_T..

bukan ni yang aku nak cerita..no..aku tengah sakit hati..0_o...apa masalah ntah tetibe je nak macamtu..siapa yang x puas hati dengan siapa pun xtahu..

aku malas dah nak buka cerita lama..duk ulang-ulang..x habis..situ jugak duduknya..masing-masing dah 'dewasa'...so pandai la berfikir..

aku xpernah terfikir pun yang nak kaitkan masa silam aku dengan setiap apa yang aku tulis dlm twitter or mana-mana pun lah..sebab?..sebab aku benci dengan masa silam tu..kalau boleh xnak ingat..tapi x boleh..sebabnya masa silam tu dah jadi sebahagian dari hidup..kikis la macam mana pun tetap akan ada..apa yang aku boleh buat..hanya biarkan..

aku xpernah fikir pun pasal semua benda yang boleh menyakitkan hati..sebab I know I don't have enough time to do that..byk lg benda yang boleh aku fikir.

berhentilah..setakat ni..cukup-cukup la..macam yang anda sendiri ckp..kita dah ada hidup masing-masing..kita xsetaraf..kadet wartawan mana boleh dengan eksenkutip..eksenkutip kena dgn org setaraf dgn dia..

yang nyata aku salah..kita x boleh berkawan..ek?..xpe lah..aku pun xde kepentingan...dari dulu sampai sekarang..jadinya pilihan yang aku buat ni betul..dua-dua x sakit hati..dua-dua x ada rasa bersalah.

cukup la..kurang dah pahala..


p/s: INSECURE!

2 comments:

Anonymous said...

Kamu yang tolak orang mentah2 tanpa usul periksa. Kata dah dewasa....

Ikileman said...

hAAAA?????T_T

Followers