Thursday, August 16, 2012

Do you love me even with my dark side

Assalammualaikum..

Lagi dua minggu...^.^

Kadang-kadang, bila difikirkan balik..rasa macam x percaya..aku masih lagi belum rasa teruja sangat..masih lagi belum rasa gemuruh atau apa saja perasaan yang orang lain selalu cakap..mungkin belum masanya lagi..

Cuma, sekarang..aku rasa terlalu bertuah..dengan apa yang ada disekeliling aku sekarang ni..I maybe not perfect in any single way..but if I told you what was happened to me..and what I get now..I'm sure you would be agree with me too..(betul x oh my english?)

Kadang-kadang, aku rasa x layak untuk semua ni..dan kadang-kadang aku rasa semua ni adalah hikmah atas setiap apa yang jadi pada aku sebelum ni...Alhamdulillah..:')...atau mungkin dalam erti kata besar hatinya..ganjaran untuk aku.

Tapi..kadang-kadang aku takut..yang masa depan xkan dapat terima masa silam..aku takut..masa depan musnah hanya kerana masa silam..walaupun aku dah diberikan jaminan...hati manusia..boleh berubah tanpa kita sedar..kan?

Doa kan yang baik-baik untuk aku..

Ada lagi satu berita..masa depan juga..doakan yang terbaik..nak pg interview..ni betul2 untuk masa depan..jalan dah dibuka..sekarang tinggal aku untuk tentukan hala tujunya..berhenti separuh jalan atau teruskan perjalanan...

dah lama x menulis dalam ni..aku jadi macam blur nak tulis apa..

ada satu lagu yang boleh bagitau apa yg aku rasa sekarang..:)










2 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Kak kin!

can't wait to see ur beautiful face in the best moment!

nnti nak tgok gambar yaa

pray for ur happiness

*ameen*

Ikileman said...

Amin..
Harapnye beautiful la..*kalau bab ni mmg takut nk fikir..hukhuk...

Tq nis..<3

Followers